українська   english   русский
 
 
 

       Історія компанії


1996-1999 гг.

  • Компанія була заснована у 1996 і спочатку була дистриб’ютором Nivea Beiersdorf та Schwarzkopf & Henkel.
  • Протягом першого півріччя у компанії працювало всього 5 чоловік.
  • Не дивлячись на економічний кризи цього періоду, компанія дуже швидко зростала. Кількість торгівельних марок постійно збільшувалась. Як і кількість співробітників.

2000 г.

  • ТД «Інфанта» є дистриб’ютором таких торгівельних марок: Nivea Visage, Nivea Beauty, Schwarzkopf&Henkel, Florena, Kamill, Wella, Unilever,Sheller, Lumene, Londa,Trisa, L’Oreal,Garnier, Rilken, Aquafresh, Colgate, Palmolive.
  • Компанія нараховувала 55 співробітників
  • Крім головного офісу та 2 складів у Києві компанія мала дилерів та широку мережу дистрибуції по всій території України.
  • Компанія збільшувалась дуже швидко та з часом зайняла важливу позицію на ринку косметики України.

2001 г.

  • Компанія почала свій бізнес зі Шведською компанією Cederroth International AB та стала офіційним дистриб’ютором торговельних марок  Swiss Formula та VO5.
  • Також почала займатися дистрибуцією косметичних засобів Green Mama.
  • В цей же час компанія перестає займатися кількома марками: P&G, Aquafresh, Colgate, Unilever, Nivea.
  • Компанія продовжувала свій розвиток шляхом збільшення типів та каналів дистрибуції.

2003 г.
У цьому році підписано:

  • 2 ексклюзивних контракти з італійськими компаніями Patricia Milton, Royal (косметика класу Люкс)
  • Ексклюзивний контракт з торгівельною маркою L`Erobolario, фіто-косметика, виробництво Італії.
  • Ексклюзивний контракт з торговою маркою Kaloo, елітна дитяча парфумерія, виробництво Франції.
  • Ексклюзивний контракт з торговою маркою Мир Детства, дитяча косметика, виробництво Росія
  • Ексклюзивний контракт з торговою маркою Vileda, елітний господарчий бренд товарів для догляду за домом, виробництво Німеччини
  • Компанія продовжує займатися просуванням торгової марки Green Mama, виробництво Росія - Франція

2006 – 2009 г
Компанія концентрується на просуванні двох брендів – італійської фіто-косметики L`Erobolario та німецьких товарів для прибирання у домі Vileda.
L`Erobolario
Нам вдалося представити цю продукцію у всіх містах-мільйонниках та багатьох обласних центрах країни.
Наші клієнти:

  • Торгівельні мережі
  • Магазини краси та здоров’я
  • Магазини у крупних ТРЦ (франчайзинг)  ссылка на страницу франчайзинга

Vileda
Займаючись дистрибуцією торгової марки Vileda – продукція преміям сегменту, за 7 років розвитку бренду нам вдалося покрити 90% цільового клієнтів – гіпермаркети, супермаркети (всі платоспроможні торгівельні мережі).
Наші клієнти:

  • ТОРГІВЕЛЬНІ МЕРЕЖІ
  • Будівельний напрямок – DIY-гіпермаркети Епіцентр, Нова лінія, Караван будівельний та ін.
  • Гуртовий напрямок – гіпермаркети Метро Cash&Cary, Ровекс Cash&Cary, Експансія (Фоззи Cash&Cary) та ін.
  • Гіпермаркети – Караван, Таврія, Мегамаркет, Рост, Там-Там та ін.
  • Супермаркети – Фуршет, Еко-маркет, Восторг та ін.
  • ТА ІНШІ НЕ МЕРЕЖЕВІ ТОРГІВЕЛЬНІ ТОЧКИ

2010 г.

    • Компанія відкриває новий відділ, який активно працює над впровадженням на ринок Eco-товарів.
    • Компанія виводить на ринок Organic товари для прання, прибирання, миття посуду та догляду за тілом німецької торгової марки SODASAN, запропонував органічну продукцію у цьому сегменті першими на Україні.
    • Компанія продовжує займатися натуральною косметикою L`Erobolario.
    • Маючи великий досвід роботи з господарчою групою товару та сладкуя за потребами ринку, компанія укладає договори з трьома новими марками середнього цінового сегменту – Jan Niezbedny (Польща), Grosic (Польща) та Pongal (Іспанія), пропонуючи широкий асортимент серветок, губок, фольги, плівки, пакетів для сміття, пакетів для зберігання та заморожування продуктів, швабр, запасок, відер та інше.

2011 г.

Компанія продовжує нарощувати об'єми та розвивати Organic товари для прання, прибирання та миття посуду німецької торгової марки SODASAN, яка на кінець року була представлена в більш ніж 40 містах України, у 20 торгівельних мережах та більш ніж 100 інтернет-магазинах
Команія займається розвитком засоюів жіночої гігієни з органічної бавовни торгівельної марки  MASMI (Іспанія), біо-одежа торгівельних марок HOCOSA (Швейцарія) та  COSILANA (Німеччина)

       

 

 
 
Copyright © 2010 Dialon. Всі права захищені.